Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 11, 2011

nuri sabrina ....


sape plk ni???
hehheheh..nak tau tak,sepanjang aku cuty sem ni,akulah penjage budak kcik ni..
mcam2 ragam budk kcik ni..
geram aku di watnye..nak jew belasah..
nme die NURI SABRINA..
die ni adik ketige aku,means adik bongsu aku la ni..
umornye bwu darjah satu,,7 tahun la..hehhe..
tapi perangai die ni,manje ya amat..anak bongsu la katakan..kalo leh nak jew tampar..hahha
tiap ary sblom g sekolah agame,mulalah tugas aku..bagi die breakfast..
nak kne suap jgk..ish2..
kalo aku xwat,mulelah die report kat my mom..huhu,,sabar jew la..
pas blik skola,kne mndikan die plk..
mcm xrety wat sndri jew die ni kan..time ak kat dungun,pandi lak wat sndri..hahah
xpela dik..nsib baik aku syg ko..hahha
ini cerita time before and after g sekola..
ha,yg ni plk mlam pnye cter..
kene teman die wat keje sekola..
pastu kne tido kan die plak..
sblom nk tdo tu mesty ad rule nye..
nak tau ape die,ala.mcm ala2 princess tu..
sblom tdo kne bcekan story book kat die sampai la tido..
story book tu mesty english version pnye tau..ish2..
mentel tol..
xpe2,nasib baik sebulan jew aku kat umah..
tapi ape2 pon,walau mcm mne pon die ni,aku syg sgt2 kat die..
dak ni la penyeri dalam umh aku..
dak ni xde,sunyi sepi jew umah..hmmm..
i love u syggggg...

1 comment: