Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 4, 2011

result~

im back haha..seriously,lame gler tak update kot..duk rumah dh hampir sebulan,tapi tak kan buzy kot..ish2..tu name nye tak sampai seru lagi tu..hahha..banyak la kan..
btw,hari ni macam2 berlaku.tapi best..Hari ni bersamaan 4 Nov 2011,result exam keluar..jeng2..cuak gler kot.dari malam tadi aku pusing2,kesana-kesini memikirkan result.subjek yang aku takot sekali,macroeconomic la..huhu..coz,my lect eco ad mention yang ad 7 orang repeat..waaaa..berdebar kot..and then,dengan penuh kekuatan,aku pon cek result...fuhhh..alhamdulilah,no repeat...syukur sangat2..bagi aku,result sem ni la aku rase bangge ckit..walaupon tak banyak,tapi ada la ckit..hehhe..n syukur jgk,pointer naik walaupon ckit jew..jadi la kan..


ni la..usaha yg aku mampu..
hurm...jadi la kan..aku dah usaha yang terbaik..n aku berjanji,sem depan nak improve lagi..hikhik..tengs jgak kat kawan2,fatihah,ainaa,baby wawa,mekzu,linda n my kaka roomates,kak yana yg banyak bagi sokongan..i love u alls..

Itu cerita pagi tadi..hik2..now,cerita petang plak..Tengah syok2 berfb,tetibe plak teringin nak makn kentang Mcd..waaa..post la kat fb..hikhik..pastu,shida my bff,komen la ckp teringin nak makn bubur Mcd..hahah..n ape lagi,jom pegi Mcd..cepat2 contact my bff lagi sorg Mawar wada,coz die sowg jew berani drive kete..nak harapkan aku,hurmmm..harap jew ad lesen.!!

nyummi..
Setelah masing2 on,pkul 5 ptg gerak la ke mcdonals setia alam..tercapai jgk hajat aku..actually,pegi sini ad sebab sebenarnye..nak gembirakan my bff,shida ni..kecian die,dah msuk 2 hari kot tak lalu makan nasi..ish2..shida ni dah dilanda masalah..biaselah,orang cinta2 ni..takpe,demi kawan kot,kitorang bagi die makn bubur ayam..hahha..hepy ckit die hari ni..lps makn tu,lepk2 jap,sembang2..maklumlah dah lme tak jmpe kan..mcm lme sgt jew kan..haha..
Dah siap makn tu,gerak pulak g tesco setia alam.si mawar ni nak cari hadiah mak die kirim..Tape kitorang rushing la jgk..dah nak magrib kot..lepas magrib si mawar ni nak gerak ke Kedah,balik raye la kata kan..untungla balik raye..hik2..
Dah abes2 sume,blik la ke rumah masing2..dalam pukul 7 mcm tu la kot..ish2..tapi apepon,kitorg hepy sesangt..dah lme kotorg tak kluar sesame..

mawar shida n me..

p/s:-tengs korg wat aku hepy..sayang semua..to shida,be strong ok..banyak sabar ok.ape2 masalah bgtau ok..

1 comment: